تهدید هرناندس: صد‌در‌صد بازی نکنید خط‌ می‌خورید

 سرمربی نساجی می‌گوید دیدار با پرسپولیس با دیدار این تیم مقابل هوادار تفاوتی ندارد.

کارلوس هرناندز سرمربی اسپانیایی تیم نساجی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: فردا یک بازی خیلی سختی را داریم، در خانه خودمان با هواداران خودمان هستیم و این یک بازی متفاوت است. سه امتیاز در این بازی وجود دارد و ما به دنبال پیروزی خواهیم بود. مثل همیشه تمام تلاشمان را می‌کنیم پیروز باشند.

او در خصوص احتمال بازی نساجی با تیم ناقص اظهار داشت: تصمیم‌گیری در این خصوص با من است. اینکه چه کسی بازی می‌کند و چه کسی بازی نمی‌کند. معلوم نیست چه کسانی بازی خواهند کرد.

سرمربی نساجی راجع به تمدید قراردادش عنوان کرد: هنوز اتفاقی نیفتاده و ما الان نگران بازی فردا هستیم و به این فکر می‌کنیم و بازی بعد که بازی با استقلال در جام حذفی است.

 وی در مورد غایبان تیمش گفت: آقای حردانی یکی از مصدومان ماست و هنوز خوب نشده. مهدی نظری هم یک مقدار کسالت داشت. بقیه همه هستند.

هرناندس درباره حضور کریم اسلامی گفت: در لیست حضور دارد اما مشخص نیست بازی کند.

سرمربی اسپانیایی در خصوص شیوه بازی تیمش برای دیدار با پرسپولیس توضیح داد: ما مثل همیشه بازی خودمان را ادامه خواهیم داد و تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

او در مورد دیدار خاص با پرسپولیس گفت: من خیلی وقت است که در چنین بازی‌هایی بوده‌ام. هر اتفاقی که برای حریف بیفتد، اهمیتی برای ما ندارد و من در موردش صحبت می‌کنم. ما کارمان را انجام خواهیم داد و حرفه‌ای کار می‌کنیم و با حداکثر توان کار خواهیم کرد.

کارلوس هرناندس در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند همچون 31 سال گذشته جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرد؟ اظهار داشت: شما می‌دانید که ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد اما فوتبال گذشته با الان فرق دارد. من دوباره تکرار می‌کنم، نساجی مازندران فردا یک بازی فوتبال انجام خواهد داد و ما همگی باهم هستیم، مثل همیشه بازی خواهیم کرد و باز هم تکرار می‌کنم با تمام توانایی، تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

وی با اشاره به بازیکنان سابق پرسپولیس در ترکیب تیمش گفت: بازیکن فوتبال، حرفه‌ای است. همه آنها می‌خواهند اینجور بازی‌های حساس را انجام دهند. برای من این بازی دیدار متفاوتی نیست و مثل بازی با هوادار یا سایر تیم‌هاست. تیم ما خوشبختانه تا الان توانسته خودش را در لیگ نگه دارد و سقوط نخواهد کرد. ما یک بازی در جام حذفی داریم و همه بازیکنان قول دادند که برای دو بازی جام حذفی و بازی فردا آماده شوند. اگر بازیکنی صددرصد بازی نکند، نمی‌تواند در جام حذفی هم بازی کند.

 

 

 

 

 

برچسب ها: نساجی ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار